.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بزرگترین سالن اجلاس در شمال کشور
بزرگترین سالن اجلاس شمال کشور صبح امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم و با نام «غدیر» در استانداری گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران، مسئولان و نمایندگان استان گیلان افتتاح شد.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، در این مراسم استاندار گیلان گفت: وجود چنین مکانی در استان گیلان

بزرگترین سالن اجلاس شمال کشور صبح امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم و با نام «غدیر» در استانداری گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران، مسئولان و نمایندگان استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، در این مراسم استاندار گیلان گفت: وجود چنین مکانی در استان گیلان الزامی بود زیرا کمبود مکان مناسب برای برگزاری بسیاری از اجتماعات و جلسات در استان گیلان وجود داشت و در پاره ای از مواقع مطبوعات و رسانه ها به این مسئله انتقاد می کردند.

وی افزود: امیدواریم با ساخت این مجموعه مجهز تا حدودی به نیازهای این حوزه پاسخ داده شود و جلسات استان با ظرفیت بالاتری برگزار گردد.

در ادامه مهندس علیزاده معاون عمرانی استاندار در خصوص نحوه ساخت این مجموعه اظهار داشت: این مجموعه که دارای مساحتی بالغ بر 570 متر مربع می باشد، هم اکنون دارای 186 صندلی و میز مقابل آن است و تا 230 صندلی قابلیت افزایش دارد و در این سازه که کفپوش آن ضد حریق بوده و نیز از پوشش MDF در آن استفاده شده، تجهیزات بسیار پیشرفته در آن تعبیه گردیده است.

وی گفت: سیستم ضد حریق و صوت این سالن که در شمال کشور بی همتاست، بسیار پیشرفته می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.